Tuesday, April 3, 2012

Hebatnya Produk Abang Sayang

Hari ini nak share kebaikan dan kepentingan perlunya ada Premium Beautiful bagi setiap wanita-wanita anggun yang sayangkan diri mereka sendiri.
Untung siapa yang memiliki Premium beautiful ini tau.
Kalau tidak mana dapat jolokan baju abang sayang..hihi
1. Superbrands

Premium Beautiful satu-satunya pakaian dalam yang mendapat pengiktirafan superbrands.Hebatkan? Biasa kita akan tengok logo superbrands untuk jenama antaranya Gardenia, 100 Plus, Milo, Air Asia, Panasonic. Kenapa pentingnya logo Superbrands kerana ia melambangkan kepercayaan pelanggan, permintaan yang tinggi dan kualiti produk yang terbaik.

2. Perintis



Premium Beautiful adalah corset pembentukan badan pertama yang seumpamanya. Ia telah berada di pasaran selama 20 tahun di pasaran (since 1992). Premium Beautiful telah menjadi perintis kepada syarikat pakaian dalam lain untuk menghasilkan produk yang seumpamanya namum Premium Beautiful masih lagi memegang takhta pakaian dalam pembentukan badan No. 1 di dunia.

3. Pengiktirafan Dunia





Salah satu daripada set Premium Beautiful adalah Waist Nipper (bengkung). Waist nipper mengandungi 7 tetulang berteknologi tinggi yang menyokong tulang belakang sekaligus berfungsi merawat masalah sakit belakang dan slip disc. That is why Premium Beautiful is highly recommended by American/Canadian/Quebec Chiropractic Association.


4. Penyahtoksin

Premium Beautiful mengandungi sinar infra merah (FIR). Macam mana FIR bole ada dalam set corset Premium Beautiful?
Batu Tourmaline


Tourmaline (sejenis crystal yang menghasilkan FIR)
heated to 1600 degrees centigrade (FIR terhasil)
Bio ceramic cooling down griund (dipecahkan) into macro particles in nano scale (sangat kecil - saiz 0.03 micro nano)dan disulam ke dalam serat fabrik Akwatek & Akwadyne
terhasillah Premium Beautiful

p/s : Bio ceramic particles are in nano scale, so sangat kecil dan tidak boleh dilihat dengan mata kasar. It can stay inside the fiber no matter how thin it is.

So, FIR menghasilkan haba:

Haba menyebabkan suhu badan suam dan pembuluh darah mengembang.kemuadian oksigen yang diangkut dalam darah menyebabkan pengaliran darah dan oksigen keseluruh badan menjadi lancar. badan nyahtoksin hasilnya = toksin keluar melalui perkumuhan dan peluh.

Apabila toksin keluar melalui peluh, buktinya boleh dilihat melalui air basuhan Premium Beautiful sendiri.



5. Gabungan teknologi negara maju

Jepun : terkenal dengan teknologi nano, menghasilkan bio-ceramix ber FIR yang bersaiz 0.03 micro nano yang disuntik ke dalam FIR

Jerman : terkenal dengan pembuatan fabrik ( cth ADIDAS) menghasilkan fabrik Akwatek& Akwadyne yang menuetralkan suhu badan, selesa, menyerap peluh dan tidak berbau.

USA : Terkenal dengan clothing line mereka (Topshop, H&M dan banyak lagi) mencantum bahagian-bahagian Premium Beautiful. Setiap cantuman dan jahitan memiliki fungsi tersendiri dalam pembentukan badan.


6. Lifetime warranty



Pernah tak anda beli pakaian dalam, tak kira lah seluar dalam ke baju dalam, once dah koyak boleh hantar semula ke kedai? Mengarut! Dah la tak bole repair, kena beli yang baru la jawabnya. But, with Premium Beautiful, beli sekali sahaja seumur hidup ada lifetime warranty. tak kira koyak, cangkuk tercabut, patah semua bole dibaiki FREE OF CHARGE seumur HIDUP. So, tak perlu susah-susah beli pakaian dalam lagi. JIMAT KOS jugak :)


7. Premium Beautiful is a ONE STOP CENTRE

Kesihatan - pilihan alternatif bagi rawatan pelbagai penyakit

Kecantikan - membentuk tubuh badan yang lebih anjal, terbentuk dan seksi 

Keyakinan - kalau dulu berjalan sume lemak gegaran,(:p) now berjalan pun full of confident tak kira pakai baju apa pun.

Keselamatan - zaman sekarang biasalah kes jenayah macam-macam kita sendiri pun tahu kan. Rasa-rasa bila pakai corset Premium Beautiful senang tak nak koyakkan..hehe..so, lebih SECURE

credit : Syera Begam

Mahu memiliki Premium Beautiful?
free consultation,free pakai..
nak lagi FREE? 
sementara masih ada rebate 
jimat sehingga dari RM 300 - RM 4,500
serta TIKET F.O.C ke GUANGZHOU

NAK LAGI FREE?

call me 
012-5900573
UMMU 

" di mana ada kemahuan untuk cantik,
di situ ada PB "

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
var linkwithin_site_id = 954785; Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...