Wednesday, November 21, 2012

BB Plus Collagen

Alhamdulillah rezeki untuk Ummu sentiasa ada. Terima kasih Allah..

Pagi lagi dah terima panggilan untuk nak tahu  Premium Beautiful. Jadi tadi dah jumpa dan terangkan lebih lanjut dan kelebihan Premium Beautiful ini. Khas buat wanita yang menjaga kesihatan dan kecantikan, memang PB pilihan terbaik untuk anda. Nak tahu lebih pasal PB boleh klik sini. 

Tapi Entri ini Ummu nak share mengenai  satu lagi produk baru dan meletop jualannya iaitu BB Plus Collagen. Umum yang kenal Ummu tahu Ummu memang mempunyai masalah muka yang sangat teruk. Dari zaman belajar dulu hingga terjumpanya produk BB Plus Collagen ini. Dengan kulit berminyak, pori-pori terbuka, blackhead, whitehead, jeragat selalu menyinggah di muka Ummu. Sampai satu ketika bila tengok cermin pun tak sanggup. Parut terlalu banyak hingga meninggalkan kesan hitam. Macam nak ambil pisau toreh muka kot-kot muka bersalin kulit.huhuhu sedih sangat. Bayangkan nak berjumpa dengan orang. Kadang-kadang asal ada majlis tertentu lagi banyak naiknya. Keyakinan diri sendiri tersangatlah rendah. Kesiankan Ummu.

Jadi Ummu pun sukalah cuba macam-macam jenis produk. Semuanya untuk cantikkan muka balik. Bukanlah nak muka macam artis korea yang sangat-sangat glow dan cantik + comel-comel tu.tapi kalau ada caranya mahulah jugak mencuba. Habis duit banyak kat produk-produk ni sahaja setiap bulan semata-mata nak cantik agar keyakinan pada diri sendiri meningkat. 

Ummu pernah ambil Collagen jenis minuman koko tapi kesannya memang badan naik mendadak.Jadi berhenti lebih baik. Kita tidak tahu kandungan dalam kolagen tersebut. Mujur ada Premium Beautiful maintainkan badan semula. Sehinggalah kini terjumpa sudah kolagen yang terbukti berkesan walaupun baru sahaja ambilannya.

Sebab apa perlunya kolagen?

Seperti yang kita tahu bila umur meningkatkan kulit pun akan mengalami perubahan penuaan seperti kulit berkedut. Ianya terjadi disebabkan kolagen yang sedia ada dalam badan kita tidak mampu memproses seperti dulu lagi. 




Mengapa memilih BB Plus?
BB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan  mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik.

Bagaimana BB Plus Bertindak?

Mod tiga tindakan:

1. Memulih
  - Menggalakkan pembersihan mikro, menggantikan peptida kolagen bagi
                         rantaian kolagen yang telah rosak ataupun lemah
2. Membina
- Menguatkan dan melindungi rantaian kolagen melalui proses antioksida
3. Memperbaharui
-  Menggalakkan pertumbuhan dan penghasilan sel kolagen baru

Dos apakah yang efektif?
Hanya 1 paket (5g) setiap hari untuk memiliki kulit muda yang cantik dan mulus. Proses hidrolisis menghasilkan peptida (3,000 saiz Dalton) yang sedia diserap.

Bagaimanakah dengan aksi perlindungan antioksida tambahan?

Jus blackcurrant mengandungi anthocyanin untuk melindungi kulit muka dan badan daripada sinaran UV dan radikal bebas. Ekstrak biji anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidins) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit. Vitamin C dan roselle menguatkan rantaian kolagen, melindungi kolagen di dalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis

Bagaimanakah BB Plus dapat meningkatkan kualiti kulit?

Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.

Bagaimanakah BB Plus dapat membantu mengurangkan ketidakselesaan penyakit sendi?

Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism and osteoarthritis.

Keberkesanan

BB Plus mengandungi peptida kolagen yang tinggi untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit anjal, lembab, tegang dan gebu menawan. Rasa enak campuran ekstrak blackcurrant 100% dan jus roselle berkualiti tinggi serta kolagen ikan yang tidak berbau.


7 Hasil Kulit Cantik

1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari

Memang terbaik untuk semua orang.

Badan pun dah cantik dengan pemakaian Premium Beautiful jadi BB Plus membantu memcantikkan lagi kulit anda. Pakej lengkap luar dan dalam. TERBAIK

Alamai sendiri hasilnya 



Jadi untuk 

PROMOSI YEAR END SALES 

 Beli 4 percuma satu kotak bersama dengan thumbler jenama BROS lagi. (sehingga 30 November 2012 sahaja promosi ini).

1 kotak = RM 180
4 kotak = RM 720  FREE 1 kotak dan thumbler yang cantik

BERMINAT UNTUK MENJADI PENGEDAR? ^_^

MUDAH SAHAJA

-Hanya perlu membeli 4 kotak BB Plus sahaja. Senangkan?tak payah tunggu lagi.

Cepat hubungi 

Ummu 012-5900573

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
var linkwithin_site_id = 954785; Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...