Monday, July 9, 2012

" Hari Tanpa Bra " di Amerika

Pagi ini dalam sibuk dengan seminar antarabangsa sempena Karnival IKIM 20 Tahun sempat lagi terjah blog-blog orang..hihi dalam dok tengok blog ada satu perkongsian dari Sis Lin yang cukup menarik perhatian Ummu untuk baca..nak tergelak pun ada. 

Ada jugak rupanya ya.." HARI TANPA BRA " yang disambut di Amerika..


Jadi ummu nak sharelah sikit tentang kepentingan pemakaian bra yang betul. Bukan nak tunjuk hebat tetapi ilmu yang dipelajari haruslah dikongsi-kongsikan. Itu yang lebih baik sebenarnya. Kalau tidak orang tak tahu kan. Hanya pakai untuk melindungi aset kita sahaja. 


Percaya tak bra yang kita pakai sekarang biasanya berspan tebal dan berbentuk bulat. Ianya akan menekan niple kita menjadi ke dalam dan tidak dapat bernafas dengan baik. 

Selain itu juga, ada wanita yang dilahirkan mempunyai breast yang besar, bila pakai bra yang terdapat di pasaran memang cukup menyeksakan. Kesian kan aset kita.


Elak sebelum Kena
KANSER PAYUDARA pula merupakan sejenis barah yg terjadi akibat tindakan sel yg bermula drp bahagian payudara. Ia berkembang melalui proses pembahagian yg melebihi kadar keperluan organ dan seterusnya menyerang organ dan tisu-tisu yg berhampiran. PALING HEBAT, sel-sel kanser ini dpt MEMBEBASKAN DIRINYA DRP KETUMBUHAN ASAL DAN KEMUDIAN MEMASUKI SALURAN DARAH SERTA LIMFA (LYMPHATIC SYSTEM). Dgn cara ini jugalah kanser yg terdapat pada payudara merebak dan menyerang bahagian-bahagian lain dlm badan seseorang. Bahaya kan? lagi pun kos untuk rawatan adalah sangat mahal..


KOS RAWATAN KANSER PAYUDARA
Jika di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) dan Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM), rawatan 25 kali radioterapi adalah lebih kurang RM1,500 hingga RM1,750 (RM50 sekali rawatan dan RM500 untuk caj peralatan dan perancangan radioterapi). Di HKL, keseluruhan rawatannya tidak lebih RM500.

‘‘Jika hospital swasta mengenakan bayaran RM200 sehari, kos keseluruhan bagi radioterapi sebanyak 25 kali cuma RM5,000 hingga RM6,000 sahaja."


Bagi yang lepas melahirkan anak, anda akan dapati niple anda berwarna coklat kehitaman, jadi ummu boleh terangkan cara bagaimana nak tukar kepada warna asal anak dara..hihi 

Banyak lagi yang Ummu nak kongsikan tetapi kena jumpalah dulu baru seronok sebab ada benda sulit dan menyulitkan..hihi
 






Jadi bertukarlah daripada bra biasa kepada PREMIUM BEAUTIFUL untuk kesihatan anda…BRA BIASA FUNGSINYA HANYA MENUTUP SAHAJA 
SEDANGKAN PREMIUM BEAUTIFUL MENCEGAH DAN MERAWAT KANSER…
KESIHATAN 70% KECANTIKAN 30%…. 

Selain itu jugak Ummu akan tunjukkan teknik alihan lemak, terbukti dari cup B ke cup E tanpa perlu silikon..

Bagaimana Premium Beautiful berfungsi untuk lebih lanjut boleh call/sms :

UMMU
012-5900573








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
var linkwithin_site_id = 954785; Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...