Tuesday, November 6, 2012

Aku Redha, Sudah itu ketentuanNYA



Hatiku berkecamuk, sedih, nak marah tapi lebih marah diri sendiri

Aku tak salahkan orang lain tetapi kenapa perlu aku ?

Salah aku sebenarnya, maafkan aku kalian.








 Tidak perlu ambil masa yang terlalu lama untuk berfikir, fikir salah diri sendiri sahaja. itu yang sebaiknya. Kalau aku menidakkannya tetap balik pada aku sendiri. So better redha ja lebih baik.







 ini yang aku pegang, insyaAllah ada yang TERBAIK untukku selepas ini




 Ya Allah aku memohon Engkau ajarkanlah ku erti IKHLAS 
agar aku belajar untuk sentiasa REDHA
dengan setiap ketentuan yang telah Engkau tetapkan dalam
perjalanan hidupku.
Mungkin ini bukan tempatku
tetapi siapa tahu selepas ini
Dia atur segalanya buat kita



 Aku tidak mahu menjadi tua hanya kerana ini



baiki diri dan muhasabah itu yang sebaiknya.
Sentiasa upgrade diri
kadang apa yang terjadi semuanya ada hikmah
Kalau orang tanya Alhamdulillah pesan kak Fizah ( PPLI)
Wanita yang aku kagum dengan dirinya.
Ikhlas dari hati.


Apa yang perlu aku lakukan ialah SENYUM.

 Tak perlu kata apa-apa




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
var linkwithin_site_id = 954785; Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...