Tuesday, July 19, 2011

Penghargaan buat saya yang baru..

Terima kasih sudi singgah ke blog Ummu yang tidak seberapa ini.
Masih banyak yang perlu dipelajari untuk teruskan menulis blog.
Saya budak baru belajar.Hihi
Moga blog ini mampu memberi sedikit sebanyak ilmu kepada 
diri Ummu dan pembaca yang disayangi..
Blog ini bertujuan untuk peringatan untuk diri saya sendiri
serta kenangan, pengajaran yang saya belajar
dapat diabadikan dalam blog ini.
Moga Allah mudahkan urusan Ummu dan rakan pembaca sekalian
Terima kasih sekali lagi,
Kalau sudi mohon syer link ke blog kalian agar dapat saya follow bersama..

Jom amalkan solat Dhuha setiap pagi agar kita lebih beroleh keberkatan dalam rezeki yang diberi. Amin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
var linkwithin_site_id = 954785; Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...