Tuesday, May 8, 2012

Premium Beautiful l Cegah Sebelum Sakit

  Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca

Hari ini ummu nak share sikitlah sepanjang ummu membuat perniagaan Premium Beautiful. Ummu berjumpa dengan ramai orang untuk perkongsian tentang kebaikan Premium Beautiful ini untuk kita.


Sesetengah orang masih berkira-kira untuk membeli Premium Beautiful ini dengan harga
 RM2,000 (saiz kecil) -RM 2,400 (saiz besar) 
ianya mengikut saiz badan anda.
Tetapi kenapa anda semua perlukan Premium Beautiful untuk kita semua mencegah sebelum terlambat..
Selalu memberi alasan yang pelbagai namun kita kena ingat bahawa kita adalah apa yang kita fikirkan. Tak kena memang boleh cakap dah kena baru rasa..Mai nak kongsi sket untuk pemahaman anda supaya fikir dan dan buat pilihan yang baik

1. Terlalu Mahal

Kenapa Premium Beautiful mahal? sebab ianya BERKUALITI dan SUPERBRAND. Barang mahal memang la TERBAIK. lagi satu cegah sebelum merawat?atau sakit baru rawat?mana satu pilihan anda? Pengalaman dari seorang sahabat jika seseorang terkena kanser dengan pemakaian PB mampu merawat dengan adanya FIR dalam Premium Beautiful..Lebih banyak berjimat dari RM2,000 berbanding RM 100K++ of medical bill for CANCER treatment which includes surgery + chemotherapy + radiotherapy + fisiotherapy! (FIKIRKAN) 
 

2. Tak Mampu

nak tunggu sampai bila yang anda mampu?selain tunai, anda masih boleh membeli dengan bayaran secara ansuran. Kita sanggup membeli barang yang kita impikan secara ansuran kenapa perlu berkira dengan memiliki Premium Beautiful yang sangat meminimumkan perbelanjaan anda dari membeli bra biasa yang perlu ditukar saban bulan.
3. Tunggu Bajet

Kita sendiri yang tentukan perbelanjaan dan setkan KEUTAMAAN kita sendiri. Mesti kita mahu memiliki beg dan kasut berjenama dari luar negara kan, atau idamkan kereta cantik dan mewah atau KESIHATAN yang PERLU DIUTAMAKAN? buat apa kalau ada semuanya namun tidak sihat?

4. Suami Tak Bagi

hihi Premium Beautiful adalah milik anda, anda pakai untuk dia jugak.siapa tak nak cantik untuk suami? Suami lagi suka kalau isterinya makin cantik dan langsing kan? Inilah hadiah terbaik untuk diri anda sebenarnya.
5. Saya masih belum berkahwin@ belum menjadi ibu lagi

masa belum berkahwin mungkin anda fikirkan badan masih cantik buat apa nak pakai Premium Beautiful kan..tapi sebenarnya Premium Beautiful membentuk badan anda menjadi lebih cantik dengan berat badan ideal. Kalau anda kurus atau berisi pun digalakkan pakai kerana ianya mampu menstabilkan kadar metabolisme diri. Sebelum kahwin pakai untuk cantikkan postur badan dan semestinya bakal suami makin suka..ahak..selepas bersalin pun lagi banyak kegunaan Premium Beautiful ini buat anda..testimoni dah ramai terbukti berjaya.

6. Saya boleh diet @ senaman

dengan pemakaian Premium Beautiful selama 8 jam sehari mampu membakar kalori dan meningkatkan kadar metabolisme badan anda. Pakai tanpa perlu berdiet, tanpa perlu ke Slimming Centre yang hanya membuang air dalam badan dan makan ubat yang  kita tak pasti kandungannya kesan untuk buah pinggang kita. Kita perlu minum 8 gelas air sehari sudah cukup untuk tubuh badan kita sihat dan cergas


7. Badan saya dah ok, Suami pun tak kisah

Mestilah suami puji depan isteri sebab nak jaga hati isteri kan. Suami mana yang tak suka kalau isteri cantik, mari cuba buat perubahan dengan pemakaian Premium Beautiful lagi suami makin sayang. Kalau tak masakan Premium Beautiful digelar BAJU ABANG SAYANG..:P

8. Malas / Rimas / Susah Nak Pakai 

kat dunia ni ada dua penyakit yang memang tak boleh diubati.Mati dan penyakit MALAS..nak pakai malas, nak senam malas, semuanya malas..tapi dok merungut badan makin naik..huhu itulah yang dapat dari penyakit MALAS sebenarnya..Nak Seribu daya tak nak seribu dalih. Nak pakai pun senang sebab ada caranya.Semua akan diajar.
Jadi terpulang pada anda semua fikirkan
Saya hanya tolong sahaja
terpulang bagaimana penerimaan anda
Sekadar perkongsian dan pengalaman saya
Belum pakai belum tahu
anda sayang diri anda
Boleh call/sms :
012-5900573
free consultation
free try
free and free again i give U
credit my business patner : Efah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
var linkwithin_site_id = 954785; Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...