Tuesday, April 12, 2011

dUNIa fANTASY kAMi

Assalamualaikum w.b.t..
Comel dan kreatif,
itulah yang dapat diucapkan tika tengok blog budak kreatif nie..
mula terpengaruh disebabkan oleh blog cik epal.. haha
Hasil yang cukup cantik, kiut dan miut..suka2..
cuba tengok blog dak ni untuk hasil kerja yang dia dah buat..
kalo nak suh dia buat untuk kita pun boleh jugak..cuma perlu ikut syarat2nya saja ^_^ jangan lupa untuk follow sama

Syarat-Syarat:
1 Kena wat ENTRY dan link kan ke lululalalengleng…*Wajib*
2 Jangan lupa simpan Picture Saya Dunia Fantasy tu taw…*Wajib*
3 Tag la kwn anda sesuka hati…*Sunat*
4 cakap la sesuka hati pasal blog dia..jangan lupa follow dia sekali*
5 Letakkan link anda d komen ENTRY ini…
(Note: letak link saja selepas wat entry PICTURE DUNIA FANTASY..jgn letak link jika blum wat entry…^_^)
saya dah ikut syarat2nya..anda pun buatlah

p/s: cik lululalalengleng boleh watkan gambar nie sebagai header dan edit gambar nie.. 
saya dan my lovely hubby ^_^

4 comments:

LuLuLaLaLengLeng said...

header.?? oki budak baik..:)akan cuba sedayah upaya..lau siap sya bgi link k..:)

budakbaik said...

terima kasih lulu..sayang kau..

LuLuLaLaLengLeng said...

http://lululalalengleng.blogspot.com/2011/04/princess-fairy-ker.html

nah..klik link nie. sori ya jika tidak lawa..:((

budakbaik said...

wah sweet2..mcm tau2 saja saya suka ungu..thank u very much watkan untuk saya..
camna nak amik link utk letak header?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
var linkwithin_site_id = 954785; Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...